Versenyszabályzat


INVITEL
ESET NOD32

Robogómédia - Mobil plakát, mozgó plakát reklám, hirdetés
Marbors Bútor és Galéria

[origo]
Heti Válasz
Magyar Hírlap
Budapesti Piac Online

BrandTrend
Mediainfo
Etarget
Magyarország Reklámipari portálja
Zseron
Manta Marketing Kft.
PrimOnline
Job Power
IVSZ - Informatikai Vállalkozások Szövetsége
Adverticum
Business Online
Habostorta.hu
Hullámvadász


Internet Marketing Klub
Magyar Marketing Szövetség

 

Versenyszabályzat


A pályázat célja:

Az internet rohamos fejlődése miatt a vállalatoknak újra kell gondolniuk üzleti és kommunikációs stratégiájukat. Már nem elég a tetszetős honlap, nem elég, ha a vállalat csupán kommunikációs eszközként éli meg az internet mindinkább fokozódó nyomását. Merőben új gondolkodásmóddal integrálnia kell üzletvitelébe az internet adta lehetőségeket. Pályázatunk célja elsősorban a figyelemfelkeltés a korszerű marketinglehetőségek kiaknázására. A korszerű marketingtechnikák pályázat útján történő bemutatásával példát kívánunk állítani a cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzést, bátorítást adni a magasabb színvonalú szakmai tudás gyakorlati alkalmazására. Célunk még a hazai online kultúra erősítése, illetve a hiánypótló, értékteremtő, kiemelkedő minőségű honlapok díjazása. Utat kívánunk mutatni minden vállalkozás számára, akik komolyan veszik az új gazdaság működését, illetve annak kihívásait.



A pályázat tárgya:

A pályázó által vagy a pályázó megbízásából fejlesztett magyar nyelvű, a pályázat időtartama alatt működő honlap.


A pályázó személye:

A pályázatot benyújthatja vállalkozás vagy magánszemély, aki a honlapot fejlesztette vagy a honlap tulajdonosa, amennyiben a honlap a magyar gazdaság területén működik. A díjat a pályázó (pályázati díjat befizető) kapja, ill. veheti át.

Egy személy vagy szervezet egy honlappal több kategóriában is jelölheti magát egy pályázaton belül, ekkor csak egyszer kell neveznie a versenyen.

A pályázó elfogadja, hogy honlapjának oldalait az Internet Marketing Klub prezentáció során felhasználhassa.
A Magyar Marketing Szövetség ezen pályázat meghirdetésével - az információ és a kommunikáció évszázadának kezdetén a hazai ugrásszerű fejlődést is figyelembe véve - a marketing egy speciális területére az elektronikus marketingkommunikációra koncentrál. Egy cég elektronikus marketingkommunikációjának sikerét nagy mértékben meghatározza a vállalkozás honlapja. Ezért biztosak vagyunk abban, hogy az "Az Év honlapja" díj erősíti a vállalkozások üzleti jó hírét, alátámasztja marketing aktivitásukat.

A 2008. évi pályázat újdonságai:

Ifjúsági Díj

Új, hiánypótló kategóriával bővült a pályázat: az Ifjúsági (14–18 év között) kategóriában 14–18 év közötti személyek által fejlesztett, nem kereskedelmi céllal létrehozott weblap nevezhető. Az Ifjúsági kategóriában nincs nevezési díj.

Közönség Díj

A nevezett honlapokra a verseny lezárását követően november 30-ig lehet Az Év honlapja oldalon szavazni. Egy számítógépről, egy nap mindösszesen egyetlen szavazás lehetséges, illetve érvényes a szavazás teljes ideje alatt.

 Minőségi Díj

A Minőségi Díj egy minőségi tanúsítvány, amely nem egyenrangú, illetve egyenértékű az általános kategóriákban kiosztott díjakkal. Ezt a tanúsítvány a zsűri azon honlapoknak ajánlja fel, amelyeket neveztek ugyan a versenyre, azonban nem győztek kategóriájukban, mindazonáltal a zsűri szempontrendszere szerint az adott honlap minőségi szintje kiemelkedő, illetve érdemes a Minőségi Díj tanúsítványának viselésére.

A benyújtandó pályázat tartalma:
A pályázat benyújtásának határideje:

A pályázat beküldésének határideje: 2008. november 9.

A pályázat leadását követően a Magyar Marketing Szövetség küldi a számlát.

 

Varga István
elnök
Internet Marketing Klub

 

info@evhonlapja.hu | Impresszum | Adatvédelem | GYIK